sobota, 25 stycznia 2014

Prolog.



          Hej jestem Selena i mam 17 lat równo 3 lata temu zostałam zaadoptowana przez znane małżeństwo które tworzyli Eleanor i Louis Tomlinsonowie, mamy nie ma na świecie już ponad rok od kąd zginęła w wypadku samochodowym, chodzę do 2 klasy liceum mam cudowną przyjaciółkę którą znam odkąd zaczęłam chodzić do szkoły po zaadoptowaniu mnie mam 3 cudownych wujków których traktuję jak prawdziwych 2 kuzynów i kuzynkę mam chłopaka którego kocham ponad życie i z którym jestem szczęśliwa. Mam też tatę którego kocham bardzo mocno ale nie jestem pewna czy kocham go tak jak powinnam jest moim ojcem co prawda nie biologicznym ale jednak a czasami wydaje mi się że kocham go inaczej że kocham go tak jak Harry'ego o którym miesiąc temu żartowaliśmy że za kilka lat będziemy mieć własny wielki dom i 2 dzieci, ale to chyba nie możliwe? Nawet jeśli tak to on na pewno nie czuje tego co ja dopiero pozbierał się po śmierci mamy z moich rozmyślań wyrwał mnie dzwonek do drzwi spodziewałam się tego kto przyszedł bo mieliśmy się dziś spotkać, zeszłam niezgrabnie po schodach i otworzyłam drzwi witając się z moim chłopakiem krótkim pocałunkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz